juuliiaa

Alla inlägg under maj 2011

Av julia - 8 maj 2011 08:05

Hej hej! :D <3


igår var jag o pappa på IKEA. vi köpte inte så mycket saker... men jag fick iaf ett bonsaiträd! :D det är jättecoolt, fast inte "äkta" om man kan säga så? asså det är ju en äkta växt som man såklart måste vattna/sänka ner i vatten, men det är inte barr på, utan blad :) men iaf!


 

bladen ser ut som på den fjärde men stammen som på den första eller tredje :)

(bilden är från google!)   



idag ska jag nog inte göra något speciellt... vara med sandra när hon kommer hem? förresten så var inte bonsaiträdet en present från pappa, så jag väntar fortfarande! ;) fast av farmor fick jag present igår. och av min farbror och faster. av min farbror och faster så fick jag 500 kr och av farmor fick jag 500 kr och nån typ dusch tvål och nån typ body lotion (stavning!!????) för alla pengar jag har hos min farmor så ska jag köpa en systemkamera! :D just nu har jag 4900 (hos henne!) och 600 hemma hos min mamma... så aa 5500 kronor har jag väl då som är lixom sparat till en systemkamera :D


Av julia - 7 maj 2011 09:38

Hej hej! :D har faktiskt hänt mycket sen sist ;) jag har tex fyllt år (13)

jag fick en ziperall, en symaskin, 860 kr, presentkort på new yorker 200 kr, nån himmla "hur man tecknar manga" bok som min mormor trodde att jag ville ha, ett par jeanstights, 3 twilight böcker(hade en innan), och så ska jag få av farmor idag tror jag... jag har inte ens fått nåt av pappa, vilket inte var helt oväntat. ;)


aja, idag ska vi till ikea. vet inte exakt vad vi ska köpa där, men iaf en lampa till sandra! (hon hade nyss fått hennes -gröna, as coola- glaslampa när jag var hemma hos henne och trasslade in sladden i en stol, sedan flyttade på stolen; KRRRRRRAAAAAAAAAAAASCHCCHCHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards