juuliiaa

Alla inlägg under april 2011

Av julia - 24 april 2011 15:06

ja, jag vet. jag har typ bloggpaus, men jag ska bara göra ett till inlägg.


Jag har ju nämligen en ny bloggdesign påväg. jag började ju på den idag, och jag TROR den kommer bli mest svart, vit och grå, men även lite rosa. någon som har andra förslag eller tips? kommentera! :D





tänkte faktiskt senare om ett tag skaffa mig en fotoblogg oxå.  jag har fått jättemycket insperation nu! :D den bästa fotobloggen jag vet:                         www.ninafotoo.blogg.se   kika gärna in där. :)




(även om jag har bloggpaus så kommer jag kolla om nån har kommenterat eller ställt en fråga)

Av julia - 23 april 2011 21:07

hej hej! :/


jag vet att jag inte har bloggat på länge, men jag.. vet inte hur jag ska säga men jag har typ inte lust... så man kan väl säga att det blir en typ bloggpaus nu ett tag.. jag vet inte hur länge, men det är ganska jobbigt att inte ha något att skriva om. jag tror att jag snart, när jag börjar skriva igen, kommer ändra design och kategorier på bloggen. så håll utkik! :D glad påsk, kraaaaamar /Juuliiaa

Av julia - 21 april 2011 20:54

hej hej! :D


har påsklov nu så aa det är jätteskönt! :P vi har vart lediga sen i fredags och är lediga tills på tiiiiisdag! :D har vart med sandra hela lovet och sovit över. :D har ätit glass och spelat sims mest.. och igår så hade vi... disco! ^^ HAHHAHAHHA berättar iiiiinte mer än så >:D jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu, men jag ska försöka skriva lite oftare.


tänkte att jag snart skulle ta ut Homer (min kanin) till sin utebur, men vi hade inte städat det i höstas när vi tog in honom så aa ni kanske kan tänka er hur det ser ut i buren nu Xo massa djur... och mögel.. så aa pappa tycker att "ähh! det är bara att städa ur!" men neeeej! det är ju helt rutten oxå! :O så som det ser ut nu så kommer jag få köpa en utebur för mina pengar. just nu är jag hos sandra och bloggar för hon äter just nu. ska försöka hitta ett pris på en utebur...



bloggar mer... nån annan dag :P

Av julia - 17 april 2011 00:11

1. 1:a maj, jag =13

2. 17 maj? vet inte exakta datumet, men då blir det klassresa :D

3. Sommarlov

4. Semester

5. halloween (stavning?!)

6. Breaking Down, part 1

7. Julafton

8. Nyårsafton

9. födelsedag 2012

10. Sommarlov 2012

11. Halloween 2012 (stavning!?)

12. Breaking down, part 2

13. Julafton 2012

14. Nyårsafton 2012



Av julia - 17 april 2011 00:05

känns som om det är mer än 14 dagar kvar, men tydligen inte! :D wohoo! hahah ;P jag fyller ju 13 så kanske inte så konstigt att jag längtar? ;) undrar vad man får... om man får något! :O

Av julia - 16 april 2011 13:50

hej hej :)


kollar in en jättefin blogg just nu. :D verkligen jättefin design :)

den heter www.Nevnarien.se 


hon tar jättefiiina bilder oxå :)




idag har jag inte gjort nåt speciellt direkt... kolla Tv och suttit vid datorn bara :) elr jo, jag och min bror var o handla lite förut oxå :) det blev en Cola, lite godis och några potatisar x)

Av julia - 15 april 2011 21:59

Have you ever done something you can’t change?
Something you can never rearange?
I have, I have.
Have you ever felt so sad you can hardly stand?
Lying on the ground head in your hands?
I have I have.
I can feel it all down deep inside.
But oh, I want to let these feeling rise.

But boys don’t cry.
But boys don’t cry.
I knowe it will be fine
But boys don’t cry.

Have ever try to smile and hide your pain, even though you’re not okey.
I have, I have.
Have ever been caught in the poring rain, wondering if anything can ever bee the same, again. yeah.

You try to bee proud of who you are, but still you got to let those teardrops fall, away.

Oh wait,
But boys don’t cry.
But boys don’t cry.
I knowe it will be fine
But boys don’t cry.


Oaahaho, oaahaho,
Boys don’t cry,
Boys don’t cry,
Oaahaho, oaahaho,
Boys don’t cry,
Boys don’t cry.

Have you ever done something you can’t change,
Something you can never rearange,
I have, I have.

Have you ever been so sad you can hardly stand,
Lying on the ground had in your hands?
I have, I have.
Oaahaho, oaahaho,
Boys don’t cry,
Boys don’t cry.




Av julia - 15 april 2011 20:58

Varför låtsas man vara någons vän om man känner så? :O jaha idag fick man ju reda på vad jag trodde var min näst bästa vän tycker om mig. jag är ELAK och bara snäll IBLAND. hur tror ni man känner sig då? hon sa oxå att jag och sandra brukar säga att hon är TRÖG. :O först vart jag arg. sen vart jag jättearg. sen vart jag jättebesviken. sen vart jag jätteledsen. nu vet jag inte hur jag borde känna mig, nån typ blandning?

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards