juuliiaa

Alla inlägg under januari 2011

Av julia - 31 januari 2011 21:49

hej hej! idag har jag som vanligt inte gjort något, roligt va?? -.- nej men jag har faktiskt varit hos sandra och spelat sims mm. sen har jag typ inte gjort något men jag tror jag ska försöka städa mitt rum sen.... XD jag åt en jättegod sallad förut som pappa hade gjort med gurka,körsbärstomater, rödlök, fetaost, oliver och sallad :) det var jättegott! men jag hinner nog inte blogga mer idag för jag måste gå upp till homer (min kanin) och släppa ut honom och borsta honom kanske tar lite kort elr något men aja... förut hos sandra så såg vi en bit av filmen the runaways :) den är ganska bra.. och aa, jag har börjat läsa en bok som heter beautiful dead oxå, den är jättebra så jag kanske ska läsa lite sen med så aa måste typ gå nu men jag lovar att jag ska blogga mer imorgon! hejdå! kram /J    

Av julia - 29 januari 2011 08:30

tycker att min header och min blogg design är ganska tråkig... så jag undrar om någon vill göra en till mig?? :O om ni vill så kommentera så kan ni får min mejl :) ni kan oxå få en länkning... hoppas det är någon som villl? kraaaaaaaaaaaam J

Av julia - 29 januari 2011 08:20

ao tipsa gärna om tävlingar som jag kan ha på bloggen! dom flesta bloggarna har ju veckans blogg tävlingar men jag vet inte om det skulle funka för mig eftersom det inte är såååå många som läser min blogg men kom gärna med förslag! /J

Av julia - 28 januari 2011 14:35

hej hej :) idag har jag ju varit i skolan... pannkakor till lunch :D inte ofta man får... nu, snart ska jag gå till sandra och va där till klockan sju för då ska hon på sin grannes kalas (roligt XD) sen så ska vi nog va imorn och göra inget som vanligt... och på söndag ska jag och sandra troligtvis på hockey :D rolig helg? jaa då det duger... gillar inte att göra saker på helgerna :/ jag är inte en sån som går upp jättetidigt för att hinna så mycket som möjligt och så utan mer: gå upp när man vaknar, göra inget och gå i pyamas halva dan.. sen kanske gå till en kompis och göra inget, se på film? äta godis/chips istället för barnmat som vissa andra gör(kissie) -.-

tar helt enkelt dagen som den kommer och skiter toltalt i vad klockan är :) det är mig i ett nötskal ;) aja måste dra till sandra snart för jag lovade att inte skriva så mkt (tar ju längre tid då) ha så kuuuuuul ;) /J

Av julia - 27 januari 2011 16:59

Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
/J

Av julia - 27 januari 2011 16:31

hej hej :) idag i skolan var det skitläskigt! brandlarmet gick, och alla började skrika och spinga så fort dom bara kunde! XD haha lite kul att se på men inte så kul när en tjej i min klass börjar skrika aaaaaaaas högt! jag vart as rädd och mina öron blev typ bedövade x) annars har det väl inte hänt något speciellt idag...


imorn i skolan blire pannkakor! det får vi typ bara en gång om året! längtar.. men oxå för att sandra kommer t bax då! för hon har typ varit sjuk.. när hon inte är i skloan så får jag sitta och spela kort med dom andra och låtsas ha roligt, så jag hoppas verkligen att hon kommer imorgon! :/


förresten så har jag fått två tips på vad jag ska skriva om: djur och bloggdesign.. tyvärr så vet jag ändå inte vad jag ska skriva om... vad ska jag skriva om djur? vad ska jag skriva om bloggdesign? vad för djur? och vadå bloggdesign? ska jag göra bloggdesigner? snälla förklara vad du menar... :S /J

Av julia - 26 januari 2011 17:16

har ju inte något att skriva om... aja idag hade vi bild i skolan :P tycker det är det roligaste ämnet efter hemkunskap! men aa vi skulle rita en människa. ala fick dra en lapp där det stog t ex:

jasmine 17: älskar kläder. spenderar alla sina kläder på gina tricot och bik bok.


aa typ så stog det på min lapp och då skulle man gissa hur hon/han såg ut... det var jättekul :) det var lite kul för att alla överdrev om att min var så HIMMLA fin! XD HAHAH! dom sa typ att det såg ut som en fotomodell och massa x) men aja jag vet att dom bara säger så för att vara snälla. det gör dom typ alltid! :D lite kul att dom tror att jag är så dum! kanske rent av ska bli konstnär? nääääääj! absolut inte! jag vill ju bli designer... även om jag kanske skulle passa mer som gatusopare ;)


anledningen till att jag inte skrev något igår var/är somsagt att jag har brist på fantasi! :S kommentera om ni vet något speciellt/något "ämne" :P

kan vara vad som helst! bara det är något! :O något jag ALDRIG tänker skriva om kanske jag ska säga redan nu: JUSTIN BIEBER!! (kommer ALDRIG att hända bara så ni vet)

 

skulle oxå gärna vilja ha musiktips! har ju tjatat ut dom låtar som jag lyssnar på nu, så vore kul med något nytt (inte justin bieber här heller)

 

som ni kanske förstår så är jag anti justin ;D    kram /J

Av julia - 24 januari 2011 21:38

hej hej... kollade på bio förut/nyss och ähhhm aa vi såg änglagård. den var jättebra tyckaer jag iaf... har inte så mycket att skriva om bara. känns lite stressat att ha 2 bloggar. om ni inte visste det så har jag och sandra en twilight blogg som heter www.the-twilight.bloggplatsen.se ! där skriver vi självfallet om twilight. men ao jag tror jag slutar med "dagens" här på bloggen, för det gör bara att det känns ännu stressigare för mig :S måste göra några inlägg på andra bloggen nu så aa hej då sålänge! kram /J

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards