juuliiaa

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av julia - 8 juni 2011 20:18

hej hej! :D hinner inte skriva idag, för jag ska börja blogga på min twilight blogg igen! :D men först så måste jag föreslå 4 st jättegoda mellanmål! x)


nr 1:

man tar ett kokt ägg (det låter skiiiiit äckligt, men ändå) och lägger det i något, i mitt fall en kopp. sen hackar man sönder ägget i små bitar och saltar på. det låter skit äckligt, men det är verkligen jättegott! x)


nr 2:

man klyftar jordgubbar och lägger i en skål, sen sprutar man grädde över jordgubbarna(när jag och sandra gjorde det så sprutade jag så mycket grädde att man inte såg jordgubbarna :O!) x) och sen äter man bara det med en sked :) fast vi åt kiwi till också. :D måste testas!


nr 3:

är så änkelt att det bara är att ta fram en bit grekiskt lantbröd och sen bara bre smör på det :D


nr 4: man tar fram en macka, vilken som helst. sen brer man på smör på den och skär upp saltgurka och lägger på. =färdigt! :D det godaste av alla! :D

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards