juuliiaa

Alla inlägg den 13 april 2011

Av julia - 13 april 2011 20:42

hej hej! :/


idag hade vi bild som sista lektion och jag och sandra ÄÄÄLLLSSKAAARR bild så vi stannade kvar ett tag efter skolan slutade (13:55) mm vi stannade till 16:30 faktiskt. :D fast bildläraren hade andra lektioner så vi fick sitta där själva. sen skulle vi dra hem halv fem då och så gick vi tillbaka till, aa huset där vi har vårat klassrum och dom flesta lektionerna. när vi kom dit så var hela huset låst! :O och jag hade lixom alla mina saker där inne! :O (jacka, mobil, nyckel t mamma, nyckel t pappa, busskort, pengar, väska med idrottskläder, och jaa allt..) vi försökte hitta nån lärare som kunde låsa upp åt oss, men vi typ sökte igenom alla hus på hela skolan. och vad hittade vi? inget! vi hade lämnats kvar HELT ensama på hela skolan. allt var helt dött. det enda vi såg var en pappa och sin dotter som gick förbi över skolgården. :O vem ska man skylla? ska man skylla sig själv för att man stannade extra länge för att man tycker det är kul med bild, eller ska man skylla på lotta(bildläraren) som (medvetet?) lämnade oss helt ensamma? hmm... nu kanske det låter som om jag tycker det är lottas fel, men det gör jag inte för hon kanske inte visste att alla andra hade gått hem. inte skyller jag heller mig själv. lotta tillät ju oss faktiskt. :/ aja, inget att göra åt nu, men det var lite läskigt då. eller jaa IRRITERANDE kanske är ett bättre ord. sandra hade sin jacka och sin väska i sitt skåp, för mobilen hade hon. åhhh FAAAAAIL! >.<   såååå fail jö! >:( fast det var inte det ända som var fail idag. för sandra skulle gå på toa i skolan idag utanför matsalen. mm, hon gick på toa och så men sen så skulle hon tvätta händerna, och då hörde jag plötsligt massa stänk av rinnande vatten. sen kom sandra ut och sa: "det här var ju busigt!" hahaha och då var det tydligen nån som hade satt en tejp bit på vattenkranen så hon hade typ spolat vattnet på sig själv x( hahah kanske inte så kul och vara helt blöt, men jag kan lova att det såg kul ut. ^^,

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards