juuliiaa

Alla inlägg den 12 april 2011

>:S

Av julia - 12 april 2011 22:30

har inte bloggat på typ 4 dagar... men men.. :(   :D jag har ju gjort en massa annat istället för att sitta vid datorn. det finns ju dock nackdelar iaf. tex att jag kommer ha MASSA inlägg att läsa på alla bloggar jag följer(men jag använder ju bloglovin) och att jag har en typ mail vän som kanske har skrivit något till mig. iofs så kollade4 jag nyss och hon hade inte skrivit nåt... men ändå! ;) i lördags var det jättekul. vi i min klass hade loppis utanför en av dom få affärer som finns här. alla skulle ha med sig minst 10 saker, fast jag hade 43 xP (massa böcker och annt skit som vi vill bli av med) min grupp skulle stå där i 2 timmar. vi stog våra 2 timmar och sålde faktiskt ganska mycket. det var massa som köpte leksaker och barnböcker, och allvarligt talat så var det det jag INTE trodde att vi skulle få sålt. :/    :D iaf sen kom dom i grupp 2 som oxå skulle stå 2 timmar.(några killar från klassen) och dom brydde sig inte om loppisen alls typ. dom gick till ica och köpte godis och munkar och läsk och jaa, ni hör ju själva. -.-' så jaa jag och sandra stog då med. det var faktiskt jättekul :D sen kom dom i grupp 3 som oxå skulle stå 2 timmar. dom verkade inte direkt så glada över att vi stannade kvar (fast jag vet ju inte) så jag och sandra gick och köpte pizza! :D vi delade på en vesuvio. ^^, sen hade vi inget att göra så vi gick tillbaka till loppisen IGEN. men det var ju bara för att vi tyckte det var kul tt stå där. men då verkade dom som stog där ÄNNU argare. men men.

söndag: har jag inget minne av (just nu iaf)

måndag: har jag inget minna av  (just nu iaf)

tisdag: har vart med sandra. hjälpte ju henne lite att sätta upp deras studsmatta i helgen å vi hoppad lite på den. och så var vi ute och tränade sandras söööööta kanin dumle att hoppa över hinder. ^^, såååå sööööt ju! :O sen typ vid 20 elr nåt skulle jag hem och äta. fast jag åta bara 2 mackor till middag :P sen en 45 minuters dusch. försökte plugga lite till spanska provet imorgon. såg lite grann på ett program som heter stockholms natt. ganska uselt... imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra... vet inte om jag ska va med sandra... ajuste imorgon är det biiiild! :D <3 älska bild. mina favorit ämnen i skolan är bild och hemkunskap. :) och så slutar vi 2 oxå. (har haft me 7 st 2:or i detta inlägg. ^^,) haha intressant... x) på dessa dagar har jag oxå fått 2 nya favoritlåtar:

1. hollywood hills

2. sture-p


skjorta, kavaj o röda byxor, röda byxor, röda byxor. sture p sture p XD hahhaha


10 st 2:or (11) nu :P

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards