juuliiaa

Alla inlägg den 4 april 2011

Av julia - 4 april 2011 18:50

jao det var nån som ringde förut. hon/han (jag hörde inte så bra) sökte nån peter hedin. då sa jag att det inte bor nån peter hedin här men då fortsatte hon/han bara och sa "men när jag ringer hit så vill jag prata med honom"

jag: "amen det bor ju inget peter hedin här"

hon/han: "nu tycker jag att du är otrevlig."


jag tänkte säga: "allvarligt. är det här ett skämt eller?" men lixom tänk om det var seriöst?! :O   :S


jag kommer inte ihåg exakt vad hon/han sa, men jag gick verkligen på det. sen kom jag på att det verkligen måste ha vart nån som busringde. så jag skickade sms till ebba (hon brukar ju typ hålla på så x)  ) så jag messade henne.

jag: kul ._.

ebba: va?

jag: -.-

ebba: vad?

jag: allvarligt.

ebba: men vad? kan du bara säga.

jag: :)

ebba: men seriöst

jag: x)

ebba: men va lite drygare då.

jag: ? va?? var det allvarligt inte du som ringde!? :S

ebba: va nae. varför skulle jag ringa? :)

jag: asså förut så var det nån som typ busringde. XD så himla bra att jag gick på det. men sen kom jag på att det måste ha vart busring. så jag antog att det var du.

ebba: haha nae. :D

jag: ok sorry

jag:  :)


det var liiiiite skumt. :O fast jag vet ju inte om ebba talade sanning med att det inte var hon... vem ringer annars? med hemligt nummer?


aja jag vet inte men men... :D

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards