juuliiaa

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av julia - 1 januari 2011 10:19

kanske lite konstigt inlägg men jag hade inget att skriva om :)

här är mina favoritbloggar:

www.sandri.bloggplatsen.se

www.the-twilight.bloggplatsen.se

www.linalicious.bloggplatsen.se

www.kenzas.se

www.skvallerskit.blogg.se


jaa... det var nog alla.. jag har inte så många favorit bloggar, men jag följer massa bloggar! här är några:

www.hejpodig.bloggplatsen.se

www.swhcwh.bloggplatsen.se

www.lexoria.bloggplatsen.se

www.lillsusssii.bloggplatsen.se

www.heekate.bloggplatsen.se


jaa det var några av dom :)














Av julia - 1 januari 2011 00:17

hej igen! nu har jag varit ute ochtittat på fyrverkerierna... hann inte fota en ända! asså jag blir galen! att det regnade gjorde ju inte saken bättre. men asså jag älskar fyrverkerier! det är så mysigt och dom är så fina! jag älskar dom glittriga! åhh dom är så fina! mitt nyårslöfte då...? hmm...jag har faktiskt inget, men det får väl bli att se den fjärde twilight filmen i november :) ganska lätt att hålla, för jag har 4 biobiljetter som ligger och väntar på att bli användna :) jag går inte på bio alls ofta men det är faktiskt inget jag vill se.. aja nu ska det drickas julmust! <33 XD

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards