juuliiaa

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av julia - 10 januari 2011 13:00

kom hem från stan nu. fick ett par skridskor... vita självfallet :P vet inte var,när eller om jag kommer åka... vi var oxå inne på monki, somsagt det går inte shoppa med min mormor. iaf inte kläder! var den snygg? nja sådär...   

(BILDEN ÄR FRÅN GOOGLE)

det gick inte ladda up bilden för den var för stor, men såhär såg den ut fast den var svart och inte glansig! :P



har hittat lite flera coola saker på internet som jag skulle vilja ha. :PPPPPP

  cupcake knopp örhänge   knopp örhänge   äpple örhänge   candy örhänge   körsbär örhänge   regnbågsringäpple ring     lolipop halsband   lolipop halsband   munk halsband   glass halsband   cupcake halsband   halsband och örhängen   neon piece armband







det gröna halsbandet och gröna örhängena, såna fick jag av sandra ( www.sandri.bloggplatsen.se ) fast jag fick armband oxå. det fick jag när hon hade varit i polen, så det är tydligen mode där med ;)   fast mina vart det sprickor i :(  dom gick inte sönder men det blev bara sprickor... :(  lite tråkigt när man precis har fått det av sin kompis, men men.. armbandet tappade jag i golvet så det kanske var därför det sprack, men halsbandet och örhängena?? inte vet jag :O




sista dagen att vara ledig :( tiden går fort.......... när man har roligt :)

så imorgon till fredag blir det nog inte så många inlägg som vanligt, kanske ett eller två st om dagen... hoppas ni förstår :P







Av julia - 10 januari 2011 11:25

  

tjocktröja med spetsdetaljer- new yorker 269:-

svarta tights med "skinn"detalj- lindex (fick i julklapp)


f*n måste skynda mig!

Av julia - 10 januari 2011 11:02

vet inte riktigt vad jag ska ha på mig för *alla* mina kläder är i tvätten! :/

jag kan ju inte gå ner på stan med mjukis byxor!? det jag har att välja på är mjukisbyxor och ett par svarta tights som jag fick i julklapp :/ tror jag tar tightsen :P men jag vet inte vad jag ska ha till...!? får panik! jag ska vara på väg ner klockan 11:45 och jag måste bestämma mig, byta om, sminka mig kanske och borsta håret!! det kanske låter lite fånigt men ni vet inte hur jag är med att hålla tider :S nu måste jag göra mig i ordning så bye bye! <3 men jag... gör ett inlägg när jag kommer hem! KANSKE tar kort på skridskorna(om jag hittar några och har lust ;) ) 


                              kram!

Av julia - 10 januari 2011 10:18

1.

2.



nu har jag faktiskt duschat och bytt om så nu sitter jag och väntar på att mormor ska ringa så att vi kan bestämma en tid! :P

Av julia - 10 januari 2011 08:36

hej hej! det finns en sak som jag tycker är ganska onödig. det är att iaf min skola börjar terminen men en studiedag! så vi har lixom lov en extra dag. visst, det är väl skönt att ha ledigt, men jag skulle hellre ha studiedag någon dag mitt i en vecka istället. så idag är det studiedag för mig, och jullovet slutade igår, så jag är inte i skolan idag. aja det tycker jag är onödigt.


idag då? aa jag ska först duscha, sen ska jag ner på stan och möta min mormor(vi ska köpa skridskor) efter det så ska jag väl hem och sätta mig här igen... sen är det väl som vanligt( jag sitter instängd i mitt rum och lyssnar på musik, chattar, bloggar, kollar om dom har fått nya grejer på melba och hiphopbutiken) just det, jag ska måla naglarna idag... vet fortfarande inte vilken färg men det lutar mot lila eller svart :P


längtar till? NOVEMBER!! varför? ska troligtvis på bio med sandra då. vilken film ska vi se? breaking down part 1!!! längtar så mkt! för just nu läser jag den boken!

när jag har läst klart den boken så ska jag läsa boken jag fick i julklapp: beautiful dead. det är oxå en serie med 4 böcker. som ni kanske har märkt så gillar jag att läsa :P


dagens!

dagens måste: duscha

dagens roliga: inget än så länge..

dagens tråkiga: är förkyld!

dagens jobbiga: blev väck klockan 6!!

dagens shopping: nya skridskor! :D

dagens låt: whataya want from me- adam lambert

dagens överraskning: en av mina spellistor i min mobil var borta!!!

dagens outfit: svarta puma byxor, vit tröja från monki, svart tjocktröja med spets detaljer från new yorker och gråa sockor :)

dagens frukost: 2 mackor med ost och 2 koppar te

dagens besökta: www.hiphopbutiken.se www.melba.se www.facebook.se www.bloggplatsen.se www.juuliiaa.bloggplatsen.se www.sandri.bloggplatsen.se www.fokis.se mm...

dagens goda: öhhm? en apelsin... det är så gott! <333

dagens duktiga: städade faktiskt på mitt skrivbord :P



aja hejdå! hoppas ni bhar det bra, jag kommer tbax strax ska bara duscha! <33


















haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards