juuliiaa

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av julia - 18 januari 2011 19:48

hej hej! mår mkt bättre nu och jag längtar tills imorgon! (får ju antagligen träffa sandra igen då!) nu har jag varit med och tävlat om veckans blogg på en blogg som heter www.hejpodig.bloggplatsen.se det är en blogg som handlar om en tjej som är 9 år... anmäl er med vetja! :P är oxå med på dagens blogg på en blogg som heter

www.nellieuknow.bloggplatsen.se ! anmäl er där med vetja! ^^, nu ska jag väl inte göra nåt... elr jo duscha, men asså inte så intressant att skriva om? xD men aja hej då sålänge och glöm inte att rösta i min omröstning!! kram /J

Av julia - 18 januari 2011 13:49

Juuliiaa Diggar:

1.att internet shoppa! :P

2.foki hon är nog en förebild för många och hennes blogg är så cool!

3.fest är alltid kul att fixa, och ännu roligare att dekorera! ^^,

  1.kissie hon är helt blåst och äter barnmat!?

2.tvångstankar as jobbigt att ha. tro mig, jag vet

3.när man växer ur favvo skorna! det kan vara allt från trasiga jogging skor till högklackade stövlar. lika tråkigt ändå. men det är ju inget man kan göra något åt :(


Av julia - 18 januari 2011 13:09

hej hej,jaaa... idag har jag sett på twilight och lyssnat på spotify, kollat bloggar och jaa, lite till. alltså inte så mycket ;) men aja nån som har lite musik tips? jag gillar MJ, usher, oskar linnros, daniel adams-ray och adam lambert... kommentera om ni vet nåt liknande bra tips! :P kram J

Av julia - 18 januari 2011 09:53

det finns massa olika att välja på! rösta nu!!:P  :DDDDDD


vilket av dessa vill du helst ha? :P
 converse!
 en one piece!
 en ny dator!
 en iphone
 en jet set klocka!
 ett wii
 en stoooooor godispåse
 en hund
 en ny parfym!
 nya smycken
 helg!!!!
 ett par nya skidor
 ett par nya skridskor
 målade naglar
 den fjärde twilightfilmen i handen och dvdn framför mig
 inget, allt är perfekt som det är
 inget av det iaf...
 allt!!!!!!!!!!!! :) :D
 lite sömn
 massa pengar så jag har råd med allt jag någonsin vill ha +lite till ^^,

Av julia - 18 januari 2011 08:55

hej hej, idag är jag typ sjuk, så det är inte så kul och sitta hemma helt ensam och ha as ont i huvudet och må ganska illa. tror faktiskt inte att någon tycker det men men... ska såklart inte göra något idag, tänkte se på twilight filmerna lite, kanske läsa? tråkigt. jag som hade tänkt va med sandra idag! :( aja jag kan ju inte göra något imot det iaf! det bästa med att vara sjuk är att vara hemma från skolan ^^, inte så kul i skolan idag eller vad tycker ni:

08:15- 08:55 SPANSKA

09:00- 09:40 ENGELSKA

10:00- 10:40 A-TID

10:40- 11:20 MATTE

11:20- 12:00 LUNCH

12:00- 12:40 MATTE

12:40- 13:20  A-TID

13:30- 14:10 NO

14:30- 14:50 SVENSKA

14:50 SLUUUUUT!!!!


så hade dagen sett ut om jag varit i skolan -.- usch, riktigt tråkigt!

nu sitter jag och rensar spellistor på spotify och lägger till nya :P här kommer dagens!

dagens måste: duscha

dagens roliga: ääääh att jag inte måste va i skolan :P

dagens tråkiga: att jag är sjuk  :(

dagens outfit: pyjamas tröja & mjukisbyxor :P

dagens låt :P

bästa?? nej men jag diggar den                   


förresten kolla in på dom här bloggarna oxå!

 www.sandri.bloggplatsen.se

 www.the-twilight.bloggplatsen.se





     kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam /J





haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards