juuliiaa

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av julia - 12 januari 2011 16:37

hej igen! skulle bara berätta en skitläskig sak som hände igår!
jag skulle ta en vanlig apelsin och klyfta den. så jag tog apelsinen och började jonglera med den. jag vet inte varför, men det var jättekul. :D jag gick ut i köket men fortsatte jonglera. det var ganska kul så jag stog och jonglera ett tag. den var i luften nästan hela tiden och jag koncentrerade mig jättemycket, då hände det självklara. jag fångade den inte. jag hade tappat den i golvet! jag tog genast upp den och tittade om den hade gått sönder. spruckit eller så. det hade den, men jag tyckte inte att det spelade någon roll så jag la den på bänken. och helt plötsligt började den blöda! jag vart jätte rädd och chockad! så jag började tjuta! XD först då insåg jag att det var en blodapelsin! HAHAHAHHHAHAHAH!!! så fånigt det låter såhär i efterhand, men asså guuuud vad rädd jag blev! jag vet inte varför det var läskigt men det skrämde vettet ur mig!! hahahahahahaaa

så blåst jag blev!  /J



  

lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääskigt!!!!
XD

Av julia - 12 januari 2011 16:20

hej hej, yeeees! idag kom mina smycken som jag beställde! en cupcake ring och ett par cupcake örhängen ^^,  dom var jättefina, fast örhängena var mindre än vad jag trodde, fast det gör inget! här kommer dagens...

dagens måste: duscha, tvätta håret -.-

dagens frukost: tunnbröd och en kopp te

dagens outfit: svart tunika från monki, blåa jeans från lindex och en grå tjocktröja från cubus tror jag...

dagens roliga: i morse! det satt en kille på bussen och lyssnade på skit dålig musik jätte högt! han trodde nog att han var skit cool XD

dagens tråkiga: det blev ingen musik i skolan, fast vi fick ha vikarie och då såg vi på this is it med michael jackson.

dagens humör: normal, inte arg, inte glad... och inte sur... :/

dagens låt: smooth criminal (var ju med i this is it)

jaaa... det var nog det... tror att jag gör ett nytt inlägg snart...

 

 

förresten så orkar jag nog inte skriva två sidor till från twilight boken :/ hoppas att jag redan har inspererat (stavning!?) er att läsa twilight serien! måste läsas om man inte redan har läst den ^^,








haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards