juuliiaa

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av julia - 13 januari 2011 16:38

hej hej! idag har jag varit i skolan och haft jääääääätte tråkigt. allvarligt. jättetråkigt!! vi har börjat med tema SAGOR i svenska som vi hade 2 lektioner idag. och ALLA hade jag hört förut! sen hade vi klassråd. ni vet, när alla vill få sitt sagt. säga sin åsikt. den ena försöker överrösta den andra och alla pratar i munnen på varandra. fast idag var det faktiskt inte så farligt... men sen hade vi MATTE PROV!!! jag suger på matte så jag var och är jätte nervös. jag hann inte klart så jag får fortsätta imorgon. sen hade vi EXAT= extra aktivitet -.- svin tråkigt, jag har idrott och jag hade glömt kläder så jag och nägra andra körde först rund pingis eller vad det hette och sen ett skepp kommer lastat :P det var faktiskt roligare än det första. efter det så var det slut. vi slutade 15:00 fast jag gick 15:03 för jag var tvungen att plocka undan efter dom andra fast jag inte ens var med :O !! en timme senare kom jag hem, och nu sitter jag här... igen ;) f*n vad tråkigt va?? jag vet, skolan suger, men man måste ju faktiskt :( tråååååk

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards