juuliiaa

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av julia - 3 februari 2011 19:57

vinnaren äääääär:



massa pengar så jag har råd med allt jag någonsin vill ha + lite till ^^,


frågan var alltså: vilket ad dessa vill du helst ha! men nu ni, kommer en ny omröstning!  MOHAHAHHAHHAHAHAAAA! nej då men hejdå ^^, kram /J

Av julia - 3 februari 2011 16:58

hej hej! har som vanligt haft jättetråkigt i skolan idag. sandra som är sjuk var och varannan dag. och jag tänker inte va med dom andra som bara sitter och spelar kort jämt och ständigt -.- spela kort VARJE rast VARJE dag VARJE vecka ALLTID. nej tack.

till sandra: krya på dig för f*n!! du får gärna skynda på lite... (!) -.-

det var det.. ao skriver nog igen sen... om typ en timme. (är så himmla jobbigt att dela dator, för vi kör varannan timme xO )    kram /J

Av julia - 3 februari 2011 16:16

en blind pojke satt utanför en stor byggnad med en hatt vid sina fötter.

han höll i en skylt där det stog: "jag är blind. Snälla, hjälp mig!" 

det låg bara några mynt i hatten.

en man passerade. han tog några mynt från sin ficka och la i pojkens hatt.

därefter tog han skylten, vände den och skrev några ord.

han lämnade tillbaka skylten så att alla som passerade kunde se de nya orden.

snart började hatten fyllas med pengar.

många fler människor gav nu pengar till den blinde pojken.


senare under dagen kom mannen tillbaka för att se hur det gick.

pojken kände igen hans fotsteg och frågade:

"var det du som ändrade min skylt imorse? vad skrev du istället?"

mannen svarade, "jag skrev bara sanningen.

jag uttryckte samma sak som du fast på ett annat sätt"


så här hade han skrivit:

"det är vackert väder idag, men jag kan inte se det"


haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards