juuliiaa

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av julia - 21 februari 2011 20:44

hej hej! :) är hos sandri nu! :D hon äter just nu, så jag passade på att ta datorn ett tag! :D idag har vi slagit halvt ihjäl varann :P nej då men jag har bara fått typ 20 slag i ansiktet! :O HAHHAHA nej då det är inte så illa som det låter! ;) det var på skämt och DET GJORDE INTE ONT! HAHA :))))) vi har haft as ruligt även om det kanske är liiite omoget att sitta och ge varandra örfilar x) hahhaha vi sminkade varann också! resultat? jag hade knallrött lipgloss runt hela munnen och mörkröd/brun rouge över halva ansiktet och guldig och lila ögonskugga på hela ögonlocken+gaaanska mkt utanför. man kände sig ju väldigt "läcker" ;) haha... sandra fick knällrött lipgloss och en aaaning bredare läppar om man säger så! ;) (jag "målade" ju sjäääälvklart iiinte utanför!   ) och sen fick hon mörkbrun rouge på HELA kinderna och NÄSAN. också lila ögonlock. *är nöjd* ;) väldigt kul tills det kom till att tvätta bort sminket. (Y) inget gick ju bort, så man fick gnugga med vatten. resultat? jao blev knallröd RUNT HELA MUNNEN så att det såg ut som om jag hade ENORMA hudproblem (!) och svart-guldig under ögonen. men efter att ha stått och gnuggat med vatten ett bra tag så såg det LITE bättre ut. XD

Av julia - 21 februari 2011 09:18

hej hej! :) vaknade för ett tag sen...   kollade först på www.sandri.bloggplatsen.se sen kissies.se sen www.juuliiaa.bloggplatsen.se och insåg då att mitt inlägg som jag gjorde igår inte var publicerat :O men men... det går väl så...



hade oxå fått ett jättelångt mejl från min mejlvän elr vad man ska kalla det! :) faktiskt jättekul! alla borde ha en... :) men aja ska väl va med sandra idag tror jag? men innan det så måste jag DUSCHA och SOVA... gonatt ;)



förresten! är det nån som såg på wallander igår? tyckte det var jättebra! :) jag vet att jag såg hela filmen, men jag kommer bara inte ihåg vem mördaren var!?? nån som vet?? var det fotbollstränaren? elr asså den där som skulle hämta verktygen(han som dom slog ihjäl) dom måste ju ha känt igen honom eftersom han hade bild på liket i sin mobil... eller va!????  förresten-skit samma... -.-

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards