juuliiaa

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av julia - 17 februari 2011 15:39

hej hej... sitter och lyssnar på musik och testade nyss att översätta min blogg till engelska.. gick ju.. njaaa sådär va? vad jag visste så fanns det inget ord på engelska som heter LIXOM? hahah ;) ja, det översätter ju inte allt :) men men.. ni kan ju testa själva om ni vill? jag gillar faktiskt min blogg mer när den är på engelska :P vet inte varför, men det känns så proffsigt x) nejdå men asså om någon från något annat land som inte kan svenska skulle översätta, så skulle dom nog inte fatta så mycket av texten eftersom den som sagt inte översätter ALLT.   


aja idag i skolan så har vi inte gjort så mkt.. jag och sandra har gjort ett spel. alla skulle göra i grupp, men jag, sandra och joel började idag. och dom andra har hållt på med deras typ 3 lektioner (!) fast vårat kommer ändå äga dom andras (skämt) ;) vårat är lixom en stor spelplan med frågor och så till... ganska kul spel tror jag... allt är nästan klart på spelplanen, ska bara fixa typ 40 frågor. och vi har bara två veckor på oss. och nästa vecka är det ju sportlov. sen har vi bara måndag, tisdag och onsdag på oss att bli klara. och det är inte säkert att vi har nån tid dom dagarna att göra klart det för vi har typ massa olika grupper och sånt jobbigt skit i skoöan -.- har tröttnat på det nu faktist. vi har ju typ ingen helklass tid. det är bara klassen som betyder nåt för mig... resten är skit... :(

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards