juuliiaa

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av julia - 23 februari 2011 17:59

mobil test. ska ta några av mina sms som svar på frågorna! :) (från inkorgen)


1. vad skulle du säga om din pojkvän var ortogen mot dig?

yeey!


2.vad säger du alltid till din bästa kompis?

jag går nu


3.vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

har du fortfarande ont?


4.vilket sms blev du mest berörd av?

asså va? så man ska inte ha kläder?


5.vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

vadå får, är du ett får!?


6.vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

svart taxi?


7.vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

ska vi va idag?


8.vad vill du höra mest av allt?

var inte så jävla tjurig! klaga inte på någon om du inte är bättre!


9.vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

aa visst! ge några exempel då!


10.din romantiska replik?

du kan dra åt helvete din madonna!


11.vad skulle du säga om du blev bestulen?

ska du ta med dig allt på en gång??


HAHHAHAH!!! XD jaa det var det... haha den sista vart bäst... eller sexan.. hhhahaaahaaaaaaaaaa! x)

Av julia - 23 februari 2011 14:08

hej hej!

har inte gjort så mkt inlägg, men det är för att jag har sovit över med sandra och massa kul! :D     igår tror jag att det var? så lyssnade vi på radio(rix fm) i mitt rum och dom spelade en ganska dålig låt, men vi satt ändå och lyssnade. vet inte vad vi pratade om men iaf, så sa sandra att det var tove styrke som sjöng. det trodde jag inte på först, för jag tyckte att det lät som en TYPISK ROBYN-LÅT, så vi gick ner till datorn och sökte på spotify på tove styrke. och så visade det sig att det var tove som sjöng! hahah så fel man kan ha! x)


jag och sandra sov ju över hos mig. och jag har ingen madrass att sova på, så sandra tog med sig sin. tror det är för 2 personer... (fast det skulle nog få plats typ 3 pers på den... ) iaf, jag och sandra sov på hennes madrass då. sen typ mitt i natten så vaknade jag av att det var jättevarmt, och jag hade glömt att ta på mig pyjamas byxor så jag hade sovit i pyjamaströja och mjukisbyxor.mjukisbyxor som är typ fodrade inuti. och jag som har extra varmt och tjockt täcke (!) så jag skulle ställa mig upp för att gå på toa och byta om. då när jag ställde mig upp så sjönk sandra ner i golvet och vaknade så vi fick ställa oss och pumpa madrassen(den var ju uppblåsbar) och så fick vi hoppas att den höll sig uppblåst tills vi vaknade. det gjorde den inte. iaf inte så bra för när sandra gick av madrassen så sjönk jag ner med arslet i golvet med en duns. så vi försökte hitta hålet där luften måste ha pyst ut, men njae vi såg inget hål, så vi kom fram till att det måste ha blivit för tungt för madrassen med mig och sandra uppepå, att luckan måste ha öppnats lite lite lite så att jättelite luft åker ur i taget. för när bara hon eller bara jag sover på den så håller den sig uppblåst... sen gjorde vi typ inget, tog ut min kanin homer ur hans bur och lite så.. men då hoppade han och kissade samtidigt så sandra fick kiss stänk i anskitet och ögonen! HHHAHAHHA!!!! XD sen lite senare så hoppade han upp på sandras mage och kissade på hennes tröja så, hon fick byta tröja x) taskig som jag är så asgarvade jag... :)


sen lite senare så åkte sandra till stan med sin mamma för hennes mamma skulle köpa nya kläder och ville ha med sandra som smakråd. och nu sitter jag här, framför datorn, ensam hemma. fast det är inte heller helt fel. känns faktiskt asbra (Y) :DDDD nu ska jag bara vänta på att sandra kommer hem från stan tror jag? förresten så har sandra visat mig en blogg som är asbra: www.robstenstory.blogg.se  det är typ en "bok" eller vad man ska säga, fast på internet. (måste läsas) nu ska jag typ fota lite. (träna på att fota vattendroppar) jag är USEL på det men det är kul! :)

Av julia - 23 februari 2011 13:00

<3

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards