juuliiaa

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av julia - 19 februari 2011 23:14

har många drömmar... det är väl bra? asså drömmar om framtiden. vad jag vill bli. man lever ju bara en gång (eller?) och då borde man kanske göra något vettigt av det? Min STÖRSTA dröm, MODE DESIGNER. designa, sy, rita kläder! ända sen jag var riktigt liten har jag velat bli det. jag satt och ritade kläder jätteofta! precis som nu. kanske låter töntigt...?? men somsagt jag har många drömmar. tex; stylist. jag som älskar smink och sånt! det skulle verkligen vara något! men tyvärr så tror jag det är ganska många som vill bli stylister och det är nog ganska svårt?? nån som kanske vet? :S men om jag inte blir det så skulle jag vilja bli skådespelare. så roligt! träffa massa kändisar och gå på stora galor, och kanske vinna massa fina priser! ;) men om jag inte blir det så skulle jag vilja bli författare. passar kanske mig ganska bra? jag tycker nog själv att jag har bra fantasi, och jag gillar ju böcker och att läsa. man lixom "slukas in" i typ en helt annan värld. det kan ju heller inte bli så svårt att bli?? men om jag inte blir det så vill jag bli konstnär. måla tavlor och rita är ju min grej och har alltid varit. har faktiskt målat ganska många tavlor som jag är nöjd med. och inte för att skryta elr så, men jag kan ju inte påstå att jag är DÅLIG på att rita heller. men om jag inte blir det så skulle jag vilja bli sån som ritar ritningar på hus och/eller inreder. men om jag inte blir det så vill jag bli bloggerska. kanske ändå är ganska lätt? asså att bli en KÄND bloggerska. som foki, kenza eller kissie. men om jag inte blir det så vill jag bli DJ. så coolt! vet inte varför men det verkar kul och så coolt!! :O men om jag inte blir det så vill jag bli kanin uppfödare. älskar ju kaniner och andra djur. kaninungar ääääääär så söta när dom är små! men om jag inte blir det så vill jag bli reseledare. fast det är bara det att jag HATAR att flyga och åka båt. så det blir nog inte nåt av det och då vill jag bli sånhär som fixar naglar och förlänger och så. annars vill jag bli fotograf. och fota mode eller natur. jaa... det var väl alla drömmar om vad jag vill bli. vill så hemskt gärna bli känd modedesigner! vill ha ett eget klädmärke med min bästis SANDRA (www.sandri.bloggplatsen.se) som ska heta lp som står för love and peace. det var sandras ide och jag diggar det! (Y) :D det kan väl inte vara så svårt? man kan väl BÖRJA med typ internet shop liknande?? hahah inget jag behöver tänka på nu, hahha ja har ju inte ens fyllt 13! x) men å andra sidan så är det inte långt kvar! (1:a maj) ;) då önskar jag mig en symaskin och tyg så jag kan börja SY kläder oxå! hahah! det här kommer nog låta ganska konstigt, men: jag är så jäkla nöjd med att jag vet vad jag vill! :D (även om många tar det som om jag är värsta egoisten... fast det är jag ju :P ) aja tiden går fort när man har roligt XD så jag ska borsta tänderna nu och gå och lägga mig snart... hör tiloch med klockan ticka. alla andra sover, och här sitter jag och ler för mig själv. för jag är så jäkla bra på att lura mig själv att jag INTE är trött



ojj känner hur ögonlocken börjar falla ner... HHAHAHAH nejdå men måste verkligen sova, för vi har tvättstugan imorgon klockan 10, och jag har lovat hjälpa till...    -.- vad gör man inte för sin mamma!? (SKÄÄÄÄMT!!) XD

Av julia - 19 februari 2011 22:01

hej hej, jao har ju inte gjort nåt inlägg tidigare idag... men har haft annat för mig ;) i morse/på förmiddagen så var jag ute på stan med mamma... vi handlade lite grejor :P hahah (Y) jag köpte en rouge och en rougeborste :) båda från hm. själva rougen kostade 49:- och borsten 19,90:- om ni undrar.. ;) sen efter det så shoppade vi loss på ICA, och efter det så gick vi och fika hos min mormor som var barnvakt åt kusinen. där fick jag en lite försenad namnsdags present. det var en skitcool långärmad tröja från hm. själva tröjan var ganska knallrosa och ärmarna ärtgröna och inuti luvan så var det liiiila :P skit snygg! <3 min bror fick också sin dator ihopbyggd idag... den var värsta stooora och så var den svart och lyste blått, och tagentbordet var också svart och så kunde man om man ville, fixa på en knapp så det lyser blått,rött elr lila emellan knapparna så kunde man ställa in ljusstyrkan. sen så var datormusen också svart som då också lyste blått. jag fattar inte hur man kan lägga så mycket pengar på en jäkla dator! :O min dator är ganska gammal och J*VLIGT dålig (det tar ca 15 min att starta den och 5 min att ladda en sida= hel kass) så ao sen har vi ju typ inte gjort nåt mer... jag har målat lite med akryl.. gick svindåligt. som vanligt -.- och nu sitter jag här igen

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards