juuliiaa

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av julia - 26 februari 2011 18:27

hej hej! :) nu har jag fått ihop min nya säng och bäddat och grejat i mitt rum... så jäkla stökigt! -.-'  men nu känns det fullständigt, bara en JÄKLA dörr som saknas :D tro det eller ej, men jag har slängt 7 påsar skräp från mitt rum! :O oj shit, måste gå nu bye ^^,

Av julia - 26 februari 2011 11:19

                                                HISS


1. Varm Choklad! tummen upp för en kopp varm choklad att värma sig med!

2. Lypsyl. finns i massa olika smaker, och vad ska man göra utan det?

3. Färgglatt. stor HISSSS. allt blir roligare och man blir typ glad?

                                                 DISS


1. Damm. ehh jao absolut en DISS! det syns lixom extra tydligt i mitt rum eftersom jag har en svart hylla i mitt rum -.-'

2. när datorn laggar. sååååå irriterande när man sitter och spelar, och sen börjar det lagga så man förlorar, DISS!

3. Växter. dom är fina och kanske till och med luktar gott ibland? men inte kul om man inte kan sköta dom så dom står och ruttnar i fönstret. gårdagens misstag.





skriver nog inte på ett tag nu, för jag ska äta frukost och göra mig i ordning sen ska nog jag och pappa åka in till stan igen och "hämta ut" min säng som vi reserverade tills idag, men skriver senare iaf! :D    :)  kram /J












Av julia - 26 februari 2011 10:43

hähä har blivit medlem på en spelsida för typ barn! hähähähä den heter www.spela.se och där kan man köra massa kul spel! :D jag heter juuliiaa98

lägg till mig som vän om ni blir medlemmar!

Av julia - 26 februari 2011 10:40

japp, nu är röstningen avslutad! resultat? som jag anade! det är alltså fler som GILLAR twilight sagan än som INTE GILLAR den! ^^, men nu kommer en ny omröstning!  Rösta jättegärna! :)

Av julia - 26 februari 2011 10:03

                                   


hähä :D endel av kläderna hade jag ju ringat in (ganska oskickligt) i rött, det var för att typ visa vad på bilden det var jag menade x) jag vet, det vart otroligt fult, men men skit samma! :) här kommer lite annat från melba.se som jag vill ha!


massa olika smink penslar

    ögonskugga i massa olika färger

nagel dekorationer i form av stjärnor 

  andra nagel dekorationer



jaa... det var det :) hähä

Av julia - 26 februari 2011 08:57

                           


Hej Hej och God morgon! :D satt och tittade lite på Monki.com och fick för mig att lägga upp det här ;) så ao... det gjorde jag! hähä! ska kolla på en annan sida med, så det kommer mer kläder och sånt snart/senare :)

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards