juuliiaa

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av julia - 9 mars 2011 21:25

hittade dom på youtube nyss, skickligt eller? asså att kunna göra så är skickligt...

jag ska fixa mina naglar imorn tror jag... jag tror jag ska göra peace naglar...

aja här kommer hiss & diss!


                              HISS:

1. Deo. vad hade man gjort utan den? :O sprayat parfym under armarna?!

2. bäddad säng. det är mycket skönare att sova på en bäddad säng med slätt lakan istället för att sova på en obäddad säng, för då kan ju lixom lakanet "korva"

sig när man sover och så kanske man vaknar på morgonen av att lakanet ligger på golvet.. nej, tummen upp för en BÄDDAD säng! :D

3.torrshampo min nya bästa vän, en räddare i nöden ;)

4. spegel. stor,liten,rund,fyrkantig,mönstrad eller ej spelar inte mig någon roll, bara det är en spegel :D tänk att INTE kunna se sig i spegeln när man sminkar sig eller inte se sig i spegeln när man fixar håret. klar HISS!

5. grillat kött. själv tycker jag att grilla är det godaste sättet man kan tillaga kött på. min pappa är jätte bra på att grilla och därför har vi som tradition att grilla på nyårsafton. kanske ganska knäppt, men för oss finns det ingen direkt "grill säsong"..eller kanske lite för asså man kanske inte har så stor lust att stå uta i 15 minusgrader och grilla kött? och man kan ju inte direkt vara inne,men ändå: hiss


                 DISS:

1: nagellacks borttagningsmedel. stinker ju som fan. elr ja det beror ju på vilken sort man har. dom som stinker brukar ju oftast vara bättre... ändå : DISSSSSS!!

2. många andra bloggar, som bara skriver typ såhär:


(rubrik:) min dag

hej bloggen idag har jag och min bästis varit på stan. köpte lite saker, sen gick vi hem sen såg vi på film sen satt vi vid datorn sen spelade vi wii sen gick hon hem och nu ska jag sova. hejdå!


så himla tråkigt! inte för att jag skriver om så intressanta saker, men lixom ändå... jag skriver väl lite roligare än det där iaf.. eller? :S aja, DISSSSS!

3. tuggummin som tappar smaken efter bara typ 2 minuter. man stoppar in tuggummit i munnen, två minuter senare så smakar det som om man tuggar på en gummiklump. -_- disssssss!!!!!








Av julia - 9 mars 2011 19:15

FREDAG:

tidig morgon

bussresa

michael jackson musik

släkt och vänner..

kryssning

kvällen=dansbandsskitmusik

LÖRDAG:

kryssning

frukost buffé

slösatmassapengarpåspelautomatsjävlarsomintegermig
ettskit -.-

shoppat i tax-free

slösatännumerpengarpåspelautomatsjävlar

hemresa

melodifestivalen

sooooova!

SÖNDAG: minns jag ärligt talat inte ett skit av :O    :S

MÅNDAG:

tidig morgon

buss

skola

buss

dampade loss över min dator som stängs av sig själv fast man har batteri sladden i (!!!!!) störandesomfan    -_-

soooova

TISDAG:

tidig morgon

buss

tema dag i skolan -_-

buss

ullared (på tv)

ballar av stål (på tv)

sooova

ONSDAG:

tidig morgon

buss till skolan

buss från skolan(vi åkte till stadium arena och typ tränade längdhopp, höjdhopp och löpning. jag sög på allt av det, fast jag vann några gånger på 60 meters men jag sög ändå jag vann ju lixom typ bara för att jag har längre ben än dom andra)

buss tillbaka till skolan

buss hem


och nu är jag här igen! :D hähä..






haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards