juuliiaa

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av julia - 10 mars 2011 17:40


                                TÄVLING!! nummet 1



           jag var ju på kryssning i fredags, och i lördags så shoppade

                jag en sak i deras tax- free som jag länge velat ha.

                  så nu är alltså frågan: vad tror NI att jag köpte?

                        (ledtråd: bilden nedanför)


                      

                                  (suddig bild, jag vet. men tänk på färgerna)


                                            har du redan listat ut det??

              (man måste ha en egen blogg för att kunna delta)

                    REGLER:  

              skriv som en kommentar ditt svar. det behöver inte vara till just DETTA inlägg, men jao bara det är en kommentar. eller... det går bra att skriva som fråga också, men kanske lättast att skriva som kommentar?? aja, välj själv. ditt svar ska inte bara vara VAD DET ÄR, utan vad det är och vad den heter. exempel:

"hej jag tror att det är en marabou choklad med daim smak"

och glöm inte att skriva din blogg adress, annars gills det svaret inte. och jag vill bara ha seriösa svar. allt annat tas bort.



                  TÄVLING!! nummer 2



                                             VECKA
NS BLOGG

man tävlar genom att skicka in en kommentar till mig. (behöver inte vara till just DETTA inlägg) skriv din blogg adress och skicka! jag utser en vinnare på SÖNDAG redan. så passa på att anmäla er! :) det jag kommer titta på är:


1. bloggdesign (header, färger mm)

2. inlägg (vad du skriver om)


för att tävla så måste du:


1. såklart anmäla dig


2. skriva nedanstående i ett av dina inlägg:


"JAG ÄR MED OCH TÄVLAR SOM VECKANS BLOGG I EN BLOGG SOM HETER WWW.JUULIIAA.BLOGGPLATSEN.SE HON UTSER EN VINNARE REDAN PÅ SÖNDAG SÅ ANMÄL DIG NU!"  :)


(eller åtminstone skriva något i stil med detta)






när du gjort detta så är du med och tävlar. :) tipsa dina vänner och alla du känner för som pris (för båda tävlingarna) så vinner man en länkning, inte bara för en vecka utan SÅ LÄNGE BLOGGEN FINNS KVAR! och hur bra är inte det? samtidigt så kan jag nästan lova er vinnare för högre statistik. iaf liiite högre ;)










TÄVLINGEN STARTAR NU!

Av julia - 10 mars 2011 17:21

yes. dom ser förskräckliga ut. pekfingernaglarna är långa och snygga medans ringfingernaglarna och lillfingernaglarna är korta och fula. och långfingret något mitt emellan och tummnaglarna är korta. det ser faktiskt äckligt ut... :S hade massa skit under naglarna oxå som man får avv att vara i skolan. för lixom när man kommer hem från skolan och tvättar händerna (med tvål) så blir tvålen-som droppar ner i det vita handfatet- helt grå! :O usch! men nu har jag iaf försökt vara lite snäll mot mina naglar och har rengjort dom, , filat dom och sen ska jag måla dom! jag vet exakt hur jag ska måla dom! :D haha... kommer nog bild senare om det blir lyckat. som jag hoppas att det blir

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards