juuliiaa

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av julia - 22 mars 2011 21:00

... jaa som vanligt så säger rubriken allt. :/ , jag har inget att skriva om. vääääldigt oooooovaaaanliiiigt? -.- i brist på fantasi så tänkte jag skriva om ANDRA bloggar, typ vad jag tycker om dom och så. intressant?? -_-


Sandri. (www.sandri.bloggplatsen.se)

själv tycker jag att den är jättebra :) i bloggen så är den en tjej som är 12 år som skriver om sin vardag och allmänt intressanta saker. dock ibland väldigt ointressant ;) men den är bra och hon kan göra supercoola headers! jag rekomenderar verkligen att följa den! :D     9 av 10 poäng


Phatti. (www.phatti.bloggplatsen.se)

där är det oxå en tjej som är 12 år som skriver. ganska bra enligt mig. det är en ganska "rosa" blogg och enligt mig så är den bra men en gnatta tråkig när hon lägger upp så mycket videos hur man fixar naglar. 7 av 10 poäng


Anonym? haha (www.myribbonandi.bloggplatsen.se)

det är OXÅ en tjej som skriver(jag skrev anonym för hon vill inte ge ut sitt namn)

hon har inte updaterat på exakt 2 veckor och 2 dagar. ganska stort minus, men annars är den väl bra :) hon har en cool header som hon har gjort i paint. fast hon har inte gjort exakt HELA i paint. det är en bild på nån tönt på oxå ;) haha den får 5 av 10 poäng! :)



Fokis. (www.fokis.se)

jättebra blogg och otroligt söt också. "headern" är jättefiiiin! :D hon bor i jag tror världens coolaste hus i thailand. hon bodde i sverige förut, så hon skriver ju på svenska. läs och följ! en klar 10! (10 av 10)



the-twilight. (www.the-twilight.bloggplatsen.se)

är min twilight blogg. förut delade jag den med sandra men nu har hon fixat en egen. jag hade tänkt att fixa i ordning den och börja skriva igen men det har bara inte blivit av. får väl skriva ett inlägg om varför. en gång tog vi bort den, men sen ångrade vi oss så mycket så vi tog tillbaka den. jag vet inte hur länge jag kommer ha kvar den, eller om. men hoppas ni kollar in ändå när jag har börjat skriva igen! :) poäng: 1 av 10. bättre än 0 av 10 iaf! ;)



och sen den där Kissie. (www.kissies.se)

enligt mig en ego blogg. har inte tittat på länge, men sist jag tittade så höll hon på att banta och skulle snart operera om sina bröst. -_- jag har tröttnat lite på att läsa nån jävla bantningsblogg och hur hon näst intill skriver om "hur en kvinna ska se ut". jag vet nämligen att folk har tagit självmord på grund av Kissie och hennes blogg, så om ni har lust att titta så får NI stå för konsekvenserna (stavning!!???) poäng: 0 av tio



Kenzas. (www.kenzas.se)

jag själv ser det som en modeblogg. följde den förut. men inte nu längre. jag vet inte vad hon skriver och gör just nu och jag har ingen direkt lust att ta reda på det heller. i övrigt så tycker jag att den bloggen är ganska tråkig. tror jag. har som sagt inte kollat på ganska länge. poäng: 0 av 10




nu orkar jag inte skriva mer här. jag ska nämligen fixa lite på min twi- blogg (www.the-twilight.bloggplatsen.se) god natt och sov gott! :D <3 kram /J






förresten så vill jag tpsa er läsare att läsa en bok som heter vad mina vänner inte vet. den är jättebra! jag lånade den på a-tiden idag i skolan av ebba i min klass och jag kunde typ inte sluta läsa! ;) nejdå men jag läste på några av rasterna då man fick vara inne, och så läste jag på bussen hem och lite här hemma. tänkte oxå läsa lite nu ikväll innan jag lägger mug, men jag vet inte... vi får se :) hähä ;) godnatt igen!



haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards