juuliiaa

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av julia - 15 mars 2011 21:46

1. Tre namn jag lyssnar till: hmm...??
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mitt hår! :D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: näsan...

4. något jag är rädd för: vatten! asså hav och sjöar och så..
5. Tre saker jag vill ha varje dag: pengar, roligt och värme! :D
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sjunga, dansa och skynda mig

7. Detta tycker jag om att göra: jävlas med andra ;)
8. Detta vill jag göra just nu: åka till nåt varmt ställe :)
9. Bästa känslan: glad?
10. Värsta känslan: ledsen?
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: ehh?? vet inte
12. Gillar jag någon just nu? jao
13. Jag vill gifta mig: aldrig
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: antagligen allt jag inte kan göra -_-
15. Min käraste ägodel: min kaniiiiin ^^,
16. Något jag vill ha i present: en one piece skulle inte störa
17. Detta har jag på mig just nu: jeans, skjorta/blus/tunika mm.
18. Favoritkläder : puma mjukissssar och en alldeles för stor tröja
19. Favoritdjur: kaniiiin! :D
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: hmm... vet ej :/
21. Favoritlåt just nu: oh my god! - the moniker! :D
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast: bild, tråkigast: slöjd
23. Stjärntecken: oxe
24. En bok jag älskar: TWILIGHT!!! :D :) :P
25. En film jag älskar: TWILIGHT!!! :D :) :P
26. Tv-program jag gillar: simpsons, top model
27. Favoritdoft: nytvättat :D
28. Detta äter jag gärna; knäckemacka! :P

29. Dricker helst: sprite
30. Favoritgodis: choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Hollywood självklart! :O
32. Färg på mina ögon: röda! hehe, nej grå
33. Min längd: borde man veta sånt? :O
34. Jag tror på: inget sandra säger iaf.... ;) skämt
35. Jag spelar: cool haha, nej men typ inget?

36. Person jag beundrar: hmm...
37. Så här bor jag: i hus och lägenhet
38. ??:  <3
39. Det här tänder mig: ähh?!
40. Det här gör mig avtänd: ---
41. Favoritfärg: GRÖÖÖÖN, ROSAAA, OOORANGE, LIIIIILA OCH TURKOOOOS
42. Favoritcitat: vet ej
43. En hemlighet jag vet: tänker jag inte skriva här :D
44. Bästa present jag fått: vet ej... mobil kanske?
45. Senast köpta skiva: har inte KÖPT en skiva sen jag var typ 5, såå vet ej
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: vet ej
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min näääsa xO
48. Udda förmåga/egenskap: har jag nån sån?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en kanin eller hund
50. Vad lyssnar du på just nu?: musiiiik :P (leaving home- nicke borg)
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: har vart i skolan och ska städa :/
52. Var är dina föräldrar födda?: mamma-gotland pappa- vetefan ;P
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: antivirus skit
54. Vilken är din favoritrestaurang? hmm... vet ej.. donken kanske?
55. När badade du i en pool senast?: sommaren 2010
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: haha, jao x)
57. Hur många barn vill du ha?: INGA
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: opera, om det nu är en musikstil -_-
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: ähhh... njae
60. Vad har du för TV-kanaler?: men palla skriva dom här dåe
61. Har du åkt moped någon gång?: nope
62. Har du busringt någon gång?: hähä jaaaoo kan man väl säga?? XD   
63. Har du fått felparkeringsböter?: nej, jag har inte direkt nån bil, sååå nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : ALDRIG
66. Har du en egen trädgård? ehhh, neeejjjjj x)
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: the simpsons, family guy
68. Kan du alla orden i nationalsången?: nääjj!!
69. Badkar eller duschkabin? inget av det XD
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: TWILIGHT!! :D :)
71. Favoritpizza?: vesuvio
72. Chips eller popcorn?: chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?: svart!! haha, nej använder inte
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: wtf?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: HAHA, NEJ!! XD
76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin! :D

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: vet ej
78. Favoritchoklad?: marabou(dom flesta smakerna)
79. När röstade du senast?: ????
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: i sommras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: nää
82. Är du bra på matlagning?: jag vill gärna tro det, men nej
83. Klarar du att tanka själv?: NÄÄ! x)
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? :nee
85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca Cola! :D
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: ? nääj..
87. Vad var det senaste du handlade?: godis 8D
88. Har du kräkts offentligt? ... jao
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: vetefan
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nä
91. Har du ringt något betalnummer?: nej?...
92. Kan man vara vän med sitt ex?: nä
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: farmor
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: jäpp
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: vaa??? inget..
96. Vad har du i din väska?: allt som m an inte behöver ha, typ
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: lyssnar på radio
98. Vad är du tacksam för idag?: hmmm.. inte vet jag
99. Var hittade du den här listan?: på nån random blogg xd
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: alla som vill

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards