juuliiaa

Alla inlägg under februari 2011

Av julia - 26 februari 2011 10:40

japp, nu är röstningen avslutad! resultat? som jag anade! det är alltså fler som GILLAR twilight sagan än som INTE GILLAR den! ^^, men nu kommer en ny omröstning!  Rösta jättegärna! :)

Av julia - 26 februari 2011 10:03

                                   


hähä :D endel av kläderna hade jag ju ringat in (ganska oskickligt) i rött, det var för att typ visa vad på bilden det var jag menade x) jag vet, det vart otroligt fult, men men skit samma! :) här kommer lite annat från melba.se som jag vill ha!


massa olika smink penslar

    ögonskugga i massa olika färger

nagel dekorationer i form av stjärnor 

  andra nagel dekorationer



jaa... det var det :) hähä

Av julia - 26 februari 2011 08:57

                           


Hej Hej och God morgon! :D satt och tittade lite på Monki.com och fick för mig att lägga upp det här ;) så ao... det gjorde jag! hähä! ska kolla på en annan sida med, så det kommer mer kläder och sånt snart/senare :)

Av julia - 25 februari 2011 18:48

jaa, rubriken säger ju allt, jag har varit inne i stan idag med pappa och handlat lite... först var vi och åt på donken, sen gick vi in och köpte torr shampo på HM som jag behöver, sen åkte vi till djurmagazinet och köpte en flaskborste till homers vattenflaska och ett kiss-och-bajs hörn och youghurt godis till honom... sen åkte vi till jysk och jag fick prova en säng som vi reserverade tills imorgon(som vi ska hämta imorgon) och sen så åkte vi till CITY GROSS och handlade lite matvaror... pappa hade aldrig varit där förut.. elr jao en gång men då gick han ut direkt för att dom spelade jättehög per gessle musik x) sen har jag... städat mitt rum lite grann och duschade förut också. och nu idag så tänkte jag inte göra något.. ska städa mitt rum lite till så jag får plats med sängen imorgon och kanske ska se på let's dance med pappa ikväll?  


någon som vet hur man märker att en KANIN ÄR SJUK? min kanin Homer ligger bara helt stilla i sitt hus hela dagarna och vill inte gå ut på golvet och skutta omkring som han ALLTID brukar vilja annars :O måste erkänna att man är lite orolig, för jag har inte sett honom äta alls mycket idag, bara godis! :O har heller inte sett eller hört honom dricka... han äter heller inte på moroten som jag la in i buren.. :O hoppas nån svarar... 


kanske bloggar mer senare... inte för att jag tror det men men... nu vet ni vart jag har hållit hus hela dagen! ;) hähä    /J

Av julia - 24 februari 2011 20:23

haha ;) nej man ska väl inte överdriva, men idag har jag städat under mitt skrivbord och fyndat massa! :D jag lixom hade massa påsar med grejjer och urväxta kläder som har hamnat där (?) och massa saker som ramlat ner från skrivbordet och jaa, lite gamla skolböcker som man egentligen inte fick ha kvar, som man skulle lämnat tillbaka :O så jag tänkte först: ähh skit samma, jag har inte saknat något så jag kan slänga påsarna utan att titta vad som är i.      men jag bestämde mig sen för att titta vad som var i. hittade massa bra-att-ha grejjer!! :D *är asnöjd* hittade t ex min gamla nagelsax som jag har saknat, en ganska dålig(men dyr) handkräm för mina torra händer, styling gel, 2 st nagelfilar och ett fint halsband som jag fick av pappa när han hade varit i thailand förra året och ganska fina rosa lösnaglar och typ 1000000 st snoddar    och jaa, lite till :) så idag har jag lärt mig: MAN SKA ALDRIG SLÄNGA EN PÅSE UTAN ATT TITTA VAD DET ÄR INUTI. :)

Av julia - 24 februari 2011 17:16

                                    HISS

1. sportlov. hur skönt som helst att ha sovmorgon ju!

2. Kaniner. hur söta som helst och oftast keliga. 

3. shop online. där kan man hitta det mesta till ett bra pris, och så slipper man att stå i kö till kassan ^^,



                    

                                             DISS

1. Melodifestivalen.  det är ju inga bra med i år så: DISSSS

2. Kaniner. visst, söta och keliga, men inte så sött när man blir nerkissad eller när man upptäcker att den är en riktig sladdätare! så dom blir hissade & dissade! :)

3. att halka. ena stunden går man på trottoaren, andra stunden sitter man på den. :O kanske ser roligt ut, men det kan göra riktigt ont! :S






Av julia - 24 februari 2011 14:35

      Black & White



                           


       fiiiiina klänningar(hm)



                 



                     annat (hm) 



           




              färgglatt,udda, men coolt


                                 


jaa.. det var det! :) den sista (tröjan som är grön,rosa och lila) den fick jag i namnsdags present av min mormor! om jag får säga det själv så är den svin frän. :D  det finns en likadan fast med andra färger. den är grå,gul och orange tror jag? den är oxå fräään :P   hittat lite fler saker som jag vill ha från hm,


                 


jaa... det var det.. vart mest saker från hm, men det var för att jag råkade kryssa ner lindex sisan och orkade inte "ta upp den" igen :)


idag skulle jag ha varit med sandra men var inte det, för att jag typ inte ville. för vi tjafsade typ bara... och så är det lite irriterande att hon kommenterar min usla hörsel helatideen -.- men jag har ju redan dålig hörsel, så jag hör ännu sämre när hon har sin tandställning i. jag vet, hon kan ju inte rå för att hon har tandställning. men jag kan heller inte rå för min hörsel. så direkt det är något som jag typ inte fattar, så kallar hon mig trögskalle, smartskaft eller smarthead . inte heller så kul. och igår så började sandra prata massa om att dumle(hennes kanin) inte äter pellets till mat. jag tyckte inte direkt det var intressant, för lixom det spelar inte mig nån roll vad han äter så jag bryr mig inte, och då tycker tydligen hon att jag inte bryr mig om något och massa -.- inte så kul att va när hon bara tjatar på en helatin? ehh njaaaae, såå vet inte hur hon tog det när jag gick hem, men hoppas hon nån gång kan fatta hur jag känner? :O inte så kul att vara ovän med sin typ bästis...? jag kanske oxå var hur taskig som helst, men jag kommer typ aldrig ihåg vad jag gör elr säger..   kanske bara har en dålig dag idag? men skit samma, det är inget jag kan göra åt det nu. ringa tänker jag inte iaf. för lixom tänk om hon har sagt till sin mamma att jag var värsta taskiga, då kan jag ju inte framstå som vilken idot som helst och ringa? >.< 

Av julia - 23 februari 2011 17:59

mobil test. ska ta några av mina sms som svar på frågorna! :) (från inkorgen)


1. vad skulle du säga om din pojkvän var ortogen mot dig?

yeey!


2.vad säger du alltid till din bästa kompis?

jag går nu


3.vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

har du fortfarande ont?


4.vilket sms blev du mest berörd av?

asså va? så man ska inte ha kläder?


5.vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

vadå får, är du ett får!?


6.vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

svart taxi?


7.vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

ska vi va idag?


8.vad vill du höra mest av allt?

var inte så jävla tjurig! klaga inte på någon om du inte är bättre!


9.vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

aa visst! ge några exempel då!


10.din romantiska replik?

du kan dra åt helvete din madonna!


11.vad skulle du säga om du blev bestulen?

ska du ta med dig allt på en gång??


HAHHAHAH!!! XD jaa det var det... haha den sista vart bäst... eller sexan.. hhhahaaahaaaaaaaaaa! x)

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards