juuliiaa

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

**** this day!! :@

Av julia - 24 mars 2011 22:20

hela dan gick åt helvete kan man väl säga? först på dagen gick jag till tandläkaren. fan. mm man kan ju undra vad han sa? hmm med min tur så! -.-' ska nämligen ha räls. det var några hundra före mig i kön till att få tandställning, så jag får den troligtvis om ett år. då går jag i sjuan. sen sa han att det kan ta 1-2 ÅR !!!!!!!!! då kommer jag troligtvis få ta ut den i nian. roligt roligt! not -_- asså fan! ursäkta att jag svär... men men (!)  sen åkte jag till skolan. i skolan hade vi matteprov. gick åt ******* allvarligt talat. jag kommer GARANTERAT INTE få godkänt. jag hoppade nämligen över 7 hela tal!!!! och så är det ju såhär a,b och c skit så sammanlagt hoppade jag väl över 14 tal. om man räknar så. vet ni vad jag har lust med? att ****** *** *** *** *****. x) hahhhaha synd att man inte kan säga så. högt. jag har nämligen lust att skrika det ut genom fönstret. :D haha om ni vill så får ni gärna gissa vad det var jag ville skrika XD HAHAHAH!


men ao imorgon ska jag till min älskade pappa -.- fast nae. ska till min Pappa. bara pappa glöm det där "älskade" x) hehe ska sova över hos sandra imorgon. antagligen. sen tänkte vi dra in till stan på lördag. och shoppa för alla pengar jag inte har. mitt enda hopp är att pappa inte är så ***** snål. han är den snålaste, elakt själviska, bossande, klagande människa jag någonsin sett, hört eller hört talas om. så får hoppas att jag får lite, okej Mycket helst, pengar av honom. i julas fick jag inte ens nån julklapp av honom :O X(   det var fan taskigt. JAG gav till och med en present till HONOM... eller nae det gjorde jag inte... hmm... men ändå! han är ju ändå min pappa så något kunde han väl ha köpt?! han sa att han hade kollat på en sak som jag KANSKE skule få. jag fick inget. fick inte ens veta vad han hade tänkt att köpa. så nu blir det lite spännande att se om jag får något när jag fyller år. hähä jo en sak "fick" jag av honom. jag fick lite av MINA EGNA pengar och åka in till stan med sandra och shoppa. taskigt som fan. jag visste först inte ns att det var mina pengar. jag trodde att han för en gångs skull var SNÄLL. snäll och ge mig av HANS pengar. men nej jag fick av mina. det märkte jag när han hade skrivit i almenackan: julia -500 kr. jag fågade varför han tog av MINA pengar. men jag kommer inte ihåg vad han svarade ens. men men... :) skit samma nu. det är ett nytt år.

nu ska jag nog lägga mig och läsa. skriver kanske imorgon eller på löradag. man vet aldrig. förresten! tror ni på 2012 grejjen?? jag vet inte riktigt vad jag ska tro... somsagt, man vet aldrig. man lär aldrig veta förrns det är försent ju.. eller har jag fel? aja ska borsta tänderna och byta om och så nu... sååå god natt <3 /J

 
 
Phatt/Töj

Phatt/Töj

26 mars 2011 12:24

Vilken fin blogg du har^.^
Jag ska förbättra min blogg, du vet jag är en nybörjare så länge:)
Jag ska försöka göra en bättre header och försöka skriva om intressantare saker. Ska göra mitt bästa helt enkelt. XD

http://www.Phatti.bloggplatsen.se

julia

28 mars 2011 15:48

okej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia - 1 juli 2011 14:39

ja, har skaffat en ny blogg nu, den heter www.jeah.bloggplatsen.se ! så nu kommer jag nog aldrig mer blogga här :(  ;)   (om nu undrar varför just "jeah" så är det för det första mycket enklare än juuliiaa och så heter jag ju julia och mina mel...

Av julia - 30 juni 2011 16:00

hehe ok, vet att det inte är 100 frågor och svar för det fanns inte alla från början x) 1. Fullständigt namn? - Julia den bäste ;) 2. Ålder? - 133. Vart bor du? Hemma4. Färg på ditt hus? - Vitt hos pappa, brun/grön/spyfärgad hos mamma5. Hus eller...

Av julia - 30 juni 2011 13:26

ok, den var ganska bra faktiskt... :/ här får ni trailer          = 3 av 5... ganska bra alltså! ;)  Hittade inte så mycket "fakta" om filmen men ao skit samma ;D Längd: 1h 39 min rek ålder: 15 år   vet inte vad mer jag kan säga om ...

Av julia - 29 juni 2011 23:30

aa filmen är ju slut nu, och jag kommer skriva om den imorgon, men jag är skittrött så måste verkligen gå o sova nu ._.   God Natt och Sov Gott! ;)   //juuliiaaaaaaa ...

Av julia - 29 juni 2011 20:57

Amerikanskt actionäventyr från 2006. Den enorma atlantgångaren Poseidon får en oväntad stöt när en jättevåg välter skeppet upp och ned, och tvingar passagerarna att kämpa för sina liv. Yrkesspelaren Dylan Johns föredrar dock att kämpa för sitt liv på...

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards