juuliiaa

Alla inlägg under januari 2011

Av julia - 22 januari 2011 21:25

hej hej alla glada :) idag har jag varit hos sandra hela dan, och vi har självfallet haft as kul :P vi har spelat super mario på nintendo, spelat sims, köpt popcorn :P och mkt mer!   aja vi har iaf haft jätte kul mm men ao här kommer dagens!

dagens outfit: puma byxor, randig tröja och svart tjocktröja :P

dagens roliga: när vi var i affärn så fick jag betala med enkronor och då sa han i

kassan typ, tömt spargrisen? hahah det var lite kul :P hihihih :)

dagens roliga x2: kändes lite tjockt när jag gick från affärn med ett popcornpaket i ena fickan, och 2 brejk i andra fickan. och sandra gick och höll i en 200 grams marabou i ena handen och en flaska julmust i andra handen x)

dagens tråkiga: ähhm... kan man ha tråkigt när man är med sandra? neeeeej

dagens äckliga: stanken i sandras rum efter hennes kanin :D (sandra hade inte städat på ett tag= stank)


ao... sen ska vi nog inte göra något speciellt tror ja...

kolla in dom här bloggarna:

www.piggelinn.bloggplatsen.se

www.hejpodig.bloggplatsen.se

www.sandri.bloggplatsen.se


hoppas ni har det bra!    och förresten, rösta i min omröstning!! :DDDDDD /J

Av julia - 21 januari 2011 21:29

hej hej! gjorde väl inte något inlägg igår då. det var för att jag och sandra var ute och åkte skridskor! jag var jättetrött och somnade direkt jag kom hem. idag var vi och så och åkte. hahahh vi välte ett hockey mål så vi hade något att sitta på, när sandra satt på kanten så ramlade hon ner i nätet med skridskor och allt och kom inte upp så jag började självklart as garva, taskig som jag är.. men men sen skulle jag hjälpa henne upp ur nätet men jag kunde inte så jag försökte välta tillbax nätet när hon satt i. jag hade ju oxå skridskor på mig så jag flög in UNDER nätet istället!! herregud vad jag skratta! jag skratta as högt så jag börja tjuta! hhahah och sen gick vi till affärn och köpte ägg och chips sen på vägen hem så körde det för bi en lila epatraktor då var det någon som stack ut huvudet genom fönstet och skrek "BONDE!" jättehögt HAHHAHA så aa vi hade askul idag :) just nu sitter jag hemma hos sandra för jag ska sova över hos henne och vi ska se på filmen the runaways :D låter det som en roliga dag? det var det! här kommer dagens!

dagens roliga: skridskor med sandra!! XD

dagens tråkiga: ähhm?? inget :P

dagens outfit: jeans tights och en typ "skjorta"/tunika :)


aja hejdå! förresten så vill jag säga tack till hejpodig.bloggplatsen.se för jag vann veckans blogg hos henne! vann länkning i 2 veckor tror jag... hejdå!

Av julia - 19 januari 2011 18:11

jag har haft så mkt tid på mig att städa mitt rum idag, men jag har inte gjort det! jag har tänkt göra det minst 5 ggr men ångrat mig direkt och gått därifrån. någon som har något tips som gör det liiiite roligare? :S tycker det är så himla tråkigt! jag vet att det är många som HATAR att städa, men jag tvivlar på att dom känner likadant ändå. dom flesta jag känner vet hur jag är med städning. det vill säga, jag vill städa och ha rent(vem vill inte det!?) men det händer INGET. jag MÅSTE städa, idag! nu! nej inte nu förresten :P jag ser knappt mitt golv längre! det är kris... men det kan jag faktisk säga att det är för att jag bara har en bokhylla, allt hamnar lixom på golvet av sig självt... :D och jag vill INTE att någon ska hjälpa mig, för tänk om man hittar något pinsamt! som sist jag var tvungen att krisstäda! då var en av mina kompisar med och jag skulle gå på toa. då hörde jag att hon började gapskratta och när jag kom ut så höll hon i en gammal barbie docka som jag hade klippt av håret på och målat i ansiktet. och så hade målat hennes hår rosa och haft i massa hårspray x) det var väldigt länge sedan jag städade, så man vet aldrig vad man kan hitta... NEJ. jag SKA städa SJÄLV. så är det bara. om det är ngt bra på tv ikväll så har jag något att skylla på att jag inte gjorde det idag ^^, vääääänta ska kolla.... japp det är sveriges mästerkock och simpsons! mohahahah!! jag ska ju äta och så oxå och jag kan ju alltid dröja ut på tiden lite och gå och lägga mig tidigt :D fast ne, men jag skiter ändå i att städa tror jag... idag iallafall    tror ej att det kommer något mer inlägg idag såååå hejdåååå kram /J

Av julia - 19 januari 2011 14:18

hej hej! ska typ läsa lite snart... som ni kanske redan vet så läser jag en bok som heter så länge vi båda andas. den är as braaaa! den är den bästa boken twilight sagan tycker jag, jag har ju läst dom andra tre innan. längtar till november för då kommer den fjärde twilight filmen!! den kommer vara såååååå bra! förut idag när jag såg new moon så började jag tjuta 3 ggr! haha vad töntig jag känner mig nu, men det är så sorglig! :') fast ändå bra... åhhh vad jag längtar, nån mer som längtar?



sååå, nu har jag skrivit lite om twilight för jag hade inte något annat att skriva om :) ähhm... har kollat kissies blogg idag, hon är lika dom som vanligt -.- nån annan än jag som stör sig på henne? vet inte varför jag läser hennes blogg, men kul på ngt sätt? :O :D någon som vill bli länkad från min blogg? säg till isåfall! aja hejdå sålänge, tror jag gör ett inlägg ikväll .... :D /J

Av julia - 19 januari 2011 14:05

Hej Hej! fick vara hemma idag med! pga hur jag mådde imorse. (iiiiinte så bra)

men nu känner jag min frisk som en nötkärna ;) så imorgon SKA jag till skolan! :D idag har jag sett på new moon, kollat lite bloggar, spelat på mitt nintendo så imorn får jag fan röra på mig! x) ska nog inte göra något senare heller... vad skulle det vara? nja jag vet inte, man ao här kommer dagens!

dagens måste: inget! ^^,

dagens outfit: pyjamas XD

dagens roliga: jag är friiiiisk!

dagens tråkiga: jag hade sviiiiiiiiiin ont i huvudet mm imorse :/ iiiiinte kuuuuul


ähhm... jaa? vad ska man skriva om då?? :P vet inte meeen jag skriver nåt mer snart :)))))   /J

Av julia - 18 januari 2011 19:48

hej hej! mår mkt bättre nu och jag längtar tills imorgon! (får ju antagligen träffa sandra igen då!) nu har jag varit med och tävlat om veckans blogg på en blogg som heter www.hejpodig.bloggplatsen.se det är en blogg som handlar om en tjej som är 9 år... anmäl er med vetja! :P är oxå med på dagens blogg på en blogg som heter

www.nellieuknow.bloggplatsen.se ! anmäl er där med vetja! ^^, nu ska jag väl inte göra nåt... elr jo duscha, men asså inte så intressant att skriva om? xD men aja hej då sålänge och glöm inte att rösta i min omröstning!! kram /J

Av julia - 18 januari 2011 13:49

Juuliiaa Diggar:

1.att internet shoppa! :P

2.foki hon är nog en förebild för många och hennes blogg är så cool!

3.fest är alltid kul att fixa, och ännu roligare att dekorera! ^^,

  1.kissie hon är helt blåst och äter barnmat!?

2.tvångstankar as jobbigt att ha. tro mig, jag vet

3.när man växer ur favvo skorna! det kan vara allt från trasiga jogging skor till högklackade stövlar. lika tråkigt ändå. men det är ju inget man kan göra något åt :(


Av julia - 18 januari 2011 13:09

hej hej,jaaa... idag har jag sett på twilight och lyssnat på spotify, kollat bloggar och jaa, lite till. alltså inte så mycket ;) men aja nån som har lite musik tips? jag gillar MJ, usher, oskar linnros, daniel adams-ray och adam lambert... kommentera om ni vet nåt liknande bra tips! :P kram J

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards