juuliiaa

Alla inlägg under januari 2011

Av julia - 18 januari 2011 09:53

det finns massa olika att välja på! rösta nu!!:P  :DDDDDD


vilket av dessa vill du helst ha? :P
 converse!
 en one piece!
 en ny dator!
 en iphone
 en jet set klocka!
 ett wii
 en stoooooor godispåse
 en hund
 en ny parfym!
 nya smycken
 helg!!!!
 ett par nya skidor
 ett par nya skridskor
 målade naglar
 den fjärde twilightfilmen i handen och dvdn framför mig
 inget, allt är perfekt som det är
 inget av det iaf...
 allt!!!!!!!!!!!! :) :D
 lite sömn
 massa pengar så jag har råd med allt jag någonsin vill ha +lite till ^^,

Av julia - 18 januari 2011 08:55

hej hej, idag är jag typ sjuk, så det är inte så kul och sitta hemma helt ensam och ha as ont i huvudet och må ganska illa. tror faktiskt inte att någon tycker det men men... ska såklart inte göra något idag, tänkte se på twilight filmerna lite, kanske läsa? tråkigt. jag som hade tänkt va med sandra idag! :( aja jag kan ju inte göra något imot det iaf! det bästa med att vara sjuk är att vara hemma från skolan ^^, inte så kul i skolan idag eller vad tycker ni:

08:15- 08:55 SPANSKA

09:00- 09:40 ENGELSKA

10:00- 10:40 A-TID

10:40- 11:20 MATTE

11:20- 12:00 LUNCH

12:00- 12:40 MATTE

12:40- 13:20  A-TID

13:30- 14:10 NO

14:30- 14:50 SVENSKA

14:50 SLUUUUUT!!!!


så hade dagen sett ut om jag varit i skolan -.- usch, riktigt tråkigt!

nu sitter jag och rensar spellistor på spotify och lägger till nya :P här kommer dagens!

dagens måste: duscha

dagens roliga: ääääh att jag inte måste va i skolan :P

dagens tråkiga: att jag är sjuk  :(

dagens outfit: pyjamas tröja & mjukisbyxor :P

dagens låt :P

bästa?? nej men jag diggar den                   


förresten kolla in på dom här bloggarna oxå!

 www.sandri.bloggplatsen.se

 www.the-twilight.bloggplatsen.se





     kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam /J





Av julia - 17 januari 2011 20:29

hej hej, idag har jag inte gjort nåt speciellt utom att varit i skolan... nu sitter jag här hemma hos sandra och bloggar, för hon äter  :D jaja här kommer dagens:

dagens outfit: jeans tights, svart tunika med nitar och en svart tjocktröja :P

dagens humör: glad!

dagens måste: hmmmm... vet ej...

dagens roliga: sandra!!! :PPPPPPPPPPPPPPPPP

dagens tråkiga: skolan, annars inget

dagens låt: barbra streisand :DDDD


en annan rolig twilight video från youtube:  :)

tycker den är ganska rolig... dock risk att man inte fattar det roliga om man inte har sett twilight..  vet inte om det kommer ett till inlägg senare men ao vi får seeeeeeee...

Av julia - 16 januari 2011 16:54

ja, ni kan ju gissa vilka? twilight... såklart! jag har inte haft dom själv förut, utan har sett dom hos sandra :P  var ju inne i stan i morse och handlade lite med pappa. jag köpte 2 par jeans tights och dom 3 filmerna och så handlade vi mat och så...  här kommer dagens:

dagens måste: se SOLSIDAN!!!!!!

dagens roliga: ska troligtvis vara med sandra sen... :P

dagens tråkiga: det regnade! jag som hade tänkt att åka skridskor :(

dagens outfit: jeans tights, svart tunika med nitar, grön nike tröja :)


jaaa, det var det... har inget direkt att skriva om... det kommer KANSKE fler inlägg sen... här kommer dagens låååååååååååååååt! :P <3333






                                                   /J

Av julia - 15 januari 2011 19:02

hej hej, sista inlägget för idag? idag åt vi fajita!! det är as god kyckling som man steker i en speciell krydda! det är aaaaaaas gott ju! :P här är en bild (google bilder)

 

Av julia - 15 januari 2011 10:48

   

sååååååååååååååååååå fräääääääääna!!! vill ha!

Av julia - 15 januari 2011 10:11

hej hej! idag ska jag väl inte göra något speciellt... ska in t stan sen med pappa och köpa lite saker t ex ett nytt täcke, kanin mat och vanlig mat :) igår gjorde jag inte heller någonting. hela dagen från att jag kom hem så satt jag och körde super mario på mitt nintendo ds. efter det så åt vi och såg på tv... inte så kul utan bästisen :( sandra är i linköping över helgen, kommer hem på söndag nån gång efter två tror jag? jag & sandra har oftast jätte kul när vi är, vi brukar köra wii, sitta vid datorn, se på film, gosa med sandras sööööööta kanin och jaa, ha allmänt roligt. :D <3

det kanske inte låter så jätte kul, men det kan jag garantera att det är! på jullovet sov vi över jätte mkt! förutom när jag var hos min mamma :P nästa gång vi sover över vill vi se the runaways! :))))))) känns som vi har sett twilight filmerna 300 ggr snart XD typiskt sandra och jag ;) men men, här kommer två låtar som vi brukar lyssna på:

lite annorlunda kanske, men KUUUUL :D  



                           


                                                  
   +



                                    



                                                  
  =

                                        sandra och julia :P



aja, här kommer dagens:

dagens måste: köpa godis :P

dagens frukost: 2 mackor

dagens roliga: allt

dagens tråkiga: taskiga kommentarer på the-twilight.bloggplatsen.se

dagens outfit: mjukisbyxor, grön nike tröja :P

dagens äckliga: det luktar kaninskit i hela mitt rum x)


                                       bye bye












Av julia - 14 januari 2011 19:12

1. folk som går och snörvlar och har sig. snyt er! eller använd nässpray!

2. när det är helt tyst och det enda man hör är klockan som tickar.

3. folk som säger samma sak 100 ggr. "oj, har jag redan berättat det?" -.-

4. när folk frågar "har det hänt något?" bara för att man är trött och inte orkar.

5. när det står tomma mjölk/juice tetror i kylen!

6. "vart har du köpt den tröjan?" nästa dag har personen en likadan!!!

7. "amen! har du inte äkta converse?!" "amen! har du inte äkta adidas tröja!?"

8. när folk skriver "hej" på facebook chatten, och sen svarar dom inte!

9. när någon säger ett dåligt skämt, så man inte fattar poängen!

10. "redhead!! HAHAHAH!" allvarligt? kommer dom inte på något bättre?

haha

översätt!

Presentation

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken månad är bäst?
 januari
 februari
 mars
 april
 maj
 juni
 juli
 augusti
 september
 oktober
 november
 december

Klicka

 

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken

Bloggar jag följer

Julia!


Ovido - Quiz & Flashcards